Risktvåan

Vad är Risktvåan?

Risktvåan är ett obligatoriskt moment där du provar att köra bil på en halkbana.

Risktvåan södertälje

ERBJUDANDE JUST NU!

RISKTVÅAN FÖR ENDAST 1900:-

BOKA ONLINE IDAG!

När kursen är klar så anmäler körskolan dig elektroniskt till Transportstyrelsen.

Riskutbildningarna är giltiga i 5 år.

Risktvåan hålls i Strängnäs utav av partners Motorbana Strängnäs.

Till våra elever har vi anordnat skjuts från Trafikskolan till Strängnäs och sedan självklart tillbaka till skolans adress på Dalgatan 4, Södertälje.

Glöm ej ta med giltig legitimation (annars sker ej rapportering).

Observera att en betalningbekräftelse inte kan tolkas som en bokningsbekräftelse.

AVBOKNING av Risktvåan måste göras senast 13:00, två vardagar i förväg, annars utgår debitering

Glöm inte - Obligatorisk fotografering

Alla som ska göra prov för körkort ska fotografera sig hos Trafikverket Förarprov. Du kan inte ta med eget foto. Detta gäller även dig som redan har körkort och ska göra prov för ny behörighet.

Observera att fotoautomater inte finns på samtliga orter/platser där man kan göra sitt körprov. I kartan över våra förarprovskontor och provplatser hittar du information om var och när du kan fotografera dig.

Ta med dig ditt leg då du måste visa upp det till receptionen på Trafikverket efter du tagit fotot.

Trafikverket skickar ett inbetalningskort på avgiften för fotografering.

Svalängsvägen 4 , 15138 Södertälje
Måndag 08.00-18.00
Tisdag-Torsdag 08.00-16.30
Fredag 08.00-15.00